Gwarancja

Warunki Gwarancji na produkty firmy Beurer

  1. Cały asortyment produktów BEURER oferowany w sklepie emergen.pl objęty jest gwarancją Producenta 2, 3 lub 5 letnią, w zależności od produktu.
  2. Jedyną podstawą uprawnień gwarancyjnych jest oryginalna karta gwarancyjna z dowodem zakupu, czytelnie wypisana z datą sprzedaży oraz pieczątką. Karta niewypełniona lub zniszczona jest nieważna.
  3. Wady sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w terminie 21 dni. Termin liczy się od daty dostarczenia sprzętu do serwisu.
  4. Pojęcie naprawa nie obejmuje czynności związanych ze sprawdzeniem i czyszczeniem sprzętu.
  5. Gwarancją nie są objęte:
    - baterie
    - wyroby z zerwaną lub uszkodzoną plombą gwarancyjną 
    - promienniki i żarówki
    - uszkodzenia powstałe na skutek: niewłaściwego użytkowania lub przechowywania, dostania się do wnętrza płynów lub obcych ciał, uszkodzeń mechanicznych (naprawy przez osoby niepowołane), zdarzeń losowych
    - nie podlegają części wymienne - zużywalne
  6. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza i nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową. Art. 13 ustęp 4 zawartej w ustawie z dnia 27.07. 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego. Dziennik Ustaw 141 poz.1176.
  7. Zakres terytorialny gwarancji obejmuje cały obszar Rzeczpospolitej Polskiej.
  8. Uwagi dla Użytkowników:
    - Przed dokonaniem zakupu zapoznaj się z warunkami gwarancji.
    - Uszkodzenia nie objęte gwarancją będą usunięte odpłatnie na wniosek nabywcy.

Serwis Centralny Medic-Mar Autoryzowany przedstawiciel firmy Beurer w Polsce: ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź Tel/fax 42 649 22 52

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel